Nagy bajban vagyok a Sushi Striker: The Way of Sushidonál, ha elkezdem leírni a játék történetét akkor 10-ból 9 ember inkább az X-re fog kattintani, de kénytelen vagyok belekezdeni, mert ennyi elmebajt régen láttam. Akkor hát jöjjön a mély történetünk, drámával, politikai összeesküvésekkel, Világ háborúval és sushikkal…… A Földön nemléteznek tengeri állatok, így a legértékesebb étel a Sushi (ne, ne kérdezz még, később megmagyarázom) és egy fiktív területen ahol mindenki jólétben él és sok-sok Suhsit ehet (még mindig ne kérdezz!) egyszer csak megjelenik a Birodalom (frappánsabb névre nem telet, de az egész játéktörténete klisékből van összerakva) és háborút indít, amit meg is nyernek, és aki csak ki meri mondani a Sushi szót azonnal halálra ítélik, mert a Birodalom minden tengeri finomságot magának akarja (mindjárt jön a válasz). Innentől minden csak történelem, mert ugrunk, az időben ahol megismerjük főszereplőnket Musashit, aki árva, mert a szüleit elvesztette a háborúban, és ha ez nem lenne elég, rettentően naiv is.

Tudom, amikor olvastad ezt a csodás történetet, az járt a fejedben, ha nincsenek tengeri élőlények, akkor, HOGY A FRANCBA LÉTEZHET A SUHSI?! A válasz egyszerűbb, mind gondolnád, hát a Sushi Koboldok alkotják meg őket csak úgy a semmiből és közülük is a legismertebb, Jinrai aki nagyon régóta rejtőzött, hogy megtalálja a méltó társát és persze, hogy mi leszünk azok. A Birodalomnak rettentően fáj a foga Jinrai-ra így kihirdetnek ismét egy háborút, hogy megszerezzék, mi szembe szállunk velük, hogy elhozzunk, egy olyan világot ahol mindenki boldogan ehet Sushit.

Akkor most beszélhetünk többet, a Sushi Koboldokról, olyanok, mint a pokémonok. Valamilyen álltra mindegyikőjük hasonlít, és vannak különleges képességeik, amiket a harcokban használhatunk, aktívan 3 lehet nálunk, de összesen 100 van belőlük és gyűjtögetnünk kell őket.

Így kitérhetünk a harcokra mert akkor kivételesen izgalmasak, csak egy gondom volt velük, de az majd a végén. Kapunk egy Sushi harcteret ahol 3 szállítószalag jelenik meg előttünk, 3 az ellenfelünk elött amik teli vannak Sushis tányérokkal, és az azonos színűeket kell összehúzogatni erre van 7mp hogy minél többet szedjünk össze ha az idő lejár eltűnnek a tányérok, de minél többet szedünk össze, majd vágjuk hozzá az ellenfelünkhöz annál nagyobb a sebzés, valamint a színek is különböző erősségeket jeleznek. Megfelelő stratégiákat kell kiépítenünk, különben nagyon gyorsan kikaphatunk, a Koboldok képessége itt játszik fontos szerepet, van aki pajzsot képes adni, csökkenteni a sebzést, van olyan aki lecseréli a Sushit desszertekre és így tudunk gyógyulni. Képesek vagyunk saját játékstílust kiépíteni.

Most jöhet a gondom, a játék 3DS-re volt bejelentve majd később kihozták, hogy bizony Switchre is érkezik, és itt jön a baj. Érintőkijelzőn nagyon szórakoztató a játék, viszont TV módban, Joy-conokkal irányítva egyszerűen fájdalmas és alig lehet hozzászokni. Én sokkal jobban örültem volna, ha inkább telefonra jelentik be, minden adva van hozzá, csak esetleg mikrotranzakcióval kellene kibővíteni és kész is lenne és akkor, nagyobb örömmel fogadtam volna a játékot.

A Sushi Striker: The Way of Sushido egy kifejezetten élvezetes játék, igaz rettentően bugyuta, totálisan kiszámítható minden, Switchen leginkább tablet módban játszható, de így is bűnös módon leköti az embert. De ha bejelentenék, hogy érkezik telefonra akkor elsők között lennék akik neki állnak ott is játszani vele, de akkor is ajánlom a játékot azoknak akik szeretik az ilyen címeket, ráadásul kifejezetten érdekes stratégiai része miatt.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás