Oldal kiválasztása

TGS 2010 – Gran Turismo 5 részletek és látnivalók

TGS 2010 – Gran Turismo 5 részletek és látnivalók
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Kazunori Yamauchi, a Polypohny Digital fejese az éppen zajló TGS-en mutatta be a november elején polcokra kiguroló Gran Turismo 5 újabb feature-jeit, mint például az online közösségi szolgáltatást, a My Home-ot.

Yamauchi a bejelentéskor elárulta, hogy a My Home szolgáltatás bárhonnan elérhető lesz, a játékosok pedig a Gran Turismo hivatalos oldalán, PSN azonosítójukkal tudnak majd belépni. A játék egyik alappillérének számító funkció a játék premierjével egyidőben indul majd, és többek között olyan lehetőségeket kínál majd, mint az autók vagy azok alkatrészeinek ajándékozása, levelezés, képek megosztása, fórumozás, illetve az egyik legérdekesebb, a Remote Race.

 

A Remote Race segítségével bárhonnan tudunk majd versenyezni, versenyeket indítani, mindezt barátaink társaságában. Érdekesség, hogy B-Spec versenyeket is indítani tudunk majd, ami azt jelenti, hogy egy általunk utasított mesterséges intelligencia ül helyettünk a volán mögött, és játék közben nekünk csak a tempót és agresszivitást kell állítgatnunk.

 

A versenyekről is kiderült ez-az, így megtudtuk, hogy többek között olyan speciális futamokon vehetünk majd részt, mint a Karting Experience, az AMG Driving School, a The Stig Challenge, a Jeff Gordon NASCAR School, a Sebastien Loeb Rally Challenge, vagy Gran Turismo Rally. A ralliversenyek kapcsán arra is fény derült, hogy a játék nem előre ismert szakaszokat generál majd a játék elején, hanem teljesen véletlenszerűen kapjuk meg a pályákat, így a navigátornak – itiner – mindennél nagyobb szerepe lesz.

 

Új járgányokról és aszfaltcsíkokról is lehullt a lepel, a játék atyja ugyanis elárulta, hogy olyan speciális járgányokat is vezethetünk majd, mint az 1989 Isuzu 4200R-t, a Citroen GT-t, az 1962 VW Samba buszt, az 1944 VW Kubelwagent és az1942 VW Schwimmwagent, illetve a Red Bull Forma 1-es csapat jelenlegi főtervezőjével, Adrian Newey-val közösen megálmodott X1 Conceptet. A pályák kapcsán megtudtuk, hogy teljesen újratervezett formában tér vissza a legendás amerikai pálya, Laguna Seca, illetve a sorozat egyik fiktív helyszíne, a Trial Mountain sem marad majd ki a felhozatalból.

 

Végezetül essék pár szó az időjárásról, amit a japán expón hivatalosan is bejelentett a Polyphony. A dinamikus időjárás, mint opció, jelenleg nem lesz elérhető mindegyik helyszínen, így a novemberi premiert követően csak a hosszabb pályákon kapunk a nyakunkba havat, esetleg esőt. Ennyiben azonban nem merül ki ez az újdonság, a fejlesztők ugyanis ígérik, hogy olyan apróságokra is fel kell készülnünk, mint a változó hőmérséklet, légnyomás és páratartalom, amik szintén meghatározzák autónk menettulajdonságait és tempóját. Friss képek erre.

 

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »