Még májusban számoltam be a kétfős Dark Blue Games készülődő indie roguelike őrületéről, az Infected Shelterről, amely végre kilépett az Early Access keretei közül, hogy gyakorlatilag teljes pompájában élvezhessük. Már az alap verzióval is jól elszórakoztam, lássuk mi változott a teljes változatban!

Az alapok természetesen nem változtak, maradt a beteges humorú, véres beat’em-up stílus. A már meglévő két karakter mellé (a rockerlány illetve az unoka+tolószékes nagyapi kombó), kaptunk két újabbat, hasonló kvalitásokkal és alapértékekkel. A játékmenet randomizáltsága miatt, még mindig jól el lehet szórakozni vele, sőt, javítottak a hit-boxokon, így könnyebb eltalálni az ellenfeleket, illetve kitérni az ő támadásaik elől. A loot felvétele is változáson esett át, kevésbé idegőrlő, mint előtte és hála az előbb említett javításnak a játék nehézsége is csökkent, de a főbb ellenfelek így is kegyetlenül el tudnak bánni velünk, az elhalálozás a játék velejárója.

Minden elhalálozásnál bukjuk az éppen nálunk lévő felszerelést, illetve pénzt, hogy az új jövevény kopasz fenékkel vághasson bele a kalandba. A pályákon talált tervrajzok viszont megmaradnak, ezeket fejlesztve kaphatunk újabb fegyvereket, relikviákat, pajzsokat (amik ettől még random esnek), illetve tuningolhatjuk karaktereinket maradandó fejlesztésekkel. Mindenhez fertőzés mintákat kell gyűjtenünk, ezek az ellenfelek likvidálásakor hullanak, így szorgosan gyűjtögessük ezeket!

A végleges változatba végre magyar felirat is került, így azok is bátrabban belevághatnak, akiket eddig ennek hiánya rettentett el. Sajnos a beígért online multi elmaradt, így marad a lokális játék, max 3 barátunkkal karöltve. Nagyjából ennyi változott, de most már érdemes belevágni a kalandba, hála az alacsony árcímkének és a szórakoztató játékmenetnek.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás