Az Electronic Arts montreali fejlesztőstúdiója PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra fejleszti a korszakalkotó játékot.

Többé
nem vagy egyedül, katona! Az Electronic Arts végre
feltárt néhány részletet az utóbbi
évek nagy titokban tartott új akciójátékával,
az ARMY OF TWO-val kapcsolatban. Az EA montreali produkciós
irodájának játéka újraértelmezi két ember stratégiai együttműködésének
lehetséges módozatait. Az EA legújabb nagy
dobása PlayStation 3, illetve Microsoft Xbox360
konzolokra készül, megjelenése 2007-ben várható.

Az
ARMY OF TWO az újságok szalagcímeiből ismert
életveszélyes helyzetekbe vezeti a játékosokat,
ahol különleges “kétemberes” stratégiákat
és taktikákat alkalmazhatnak, akár intelligens “Partner AI” (Partner Artificial Intelligence – Partneri
Mesterséges Intelligencia) módban, akár egy
másik játékossal közös játék
során. Ha egy ember már nem elég hozzá,
egyszerre akár két vezér is irányíthatja
a hadsereget a háborúkban, illetve a politikai
zűrzavarokon és az egész világot fenyegető
összeesküvéseken keresztül.

Alain
Tascan, a montreali EA ügyvezető igazgatója és
elnökhelyettese gyártásvezetőként
tevékenykedett a játékban. Tascan szerint: “Az
ARMY OF TWO több szempontból is korszakalkotó
játék az EA szempontjából. Ez az első
olyan játék, amelyet az alapoktól kezdve az EA
fejlesztett ki továbbá ez az első eredeti EA cím,
amelyet már kifejezetten a következő generációs
konzolokra készítettek.”

Reid
Schneider, az EA montreali szenior producere megjegyezte: “Ez
egy olyan játék, amelyet mindig is szerettünk
volna elkészíteni, de mostanáig a hardverek nem
tették lehetővé, hogy igazán intelligens Al
karaktereket hozzunk létre. A játék legfőbb
újdonsága, hogy “KÉT emberes” játékmóddal
ruháztuk fel. Amikor az intelligens partnerrel vagy egy
barátoddal játszol, az KÉT ember közös
küldetéséről, stratégiájáról
szól. Ez az, ami valójában különlegessé
teszi ezt a játékot.”

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás