A játék egy keveréke az ARPG és Hack and Slash műfajnak. Aki a Diablo szerű végtelen grindelést szereti, az itt sem fog csalódni.  Mikrotranzakciókkal nem fogunk találkozni, habár számos fizetőeszköz fel van sorolva a játékon belül. Kezdetben választhatunk magunknak egy hőst, majd a többit szép lassan in-game unlockolhatjuk. Ahogy haladunk előre ez egyre nehezebb feladat lesz. A hősök használatát leginkább a Warframehez tudnám hasonlítani, ugyanis lényegében a hősöket cserélgetjük, de ugyanazon a “karakteren” játszunk végig. A kiesett loot, pénz, stb. mind egy helyen van, csupán a megnyitott hősöket kell egyenként felszintezzük.

A story elég kiszámítható volt, de szórakoztató volt végigjátszani. Én első hősnek Dameer, The Wildborn-t választottam, mert nagyrészt soloban szoktam ilyeneket játszani és ezért inkább a petekkel rendelkező karaktereket preferálom. Nem csalódtam ebben sem, mert amint megnyílt a hard nehézség a maci segítségével azt is könnyedén ledaráltam. Nagy extra nincs a történetben, és változatosság sem sok az egyes pályák működésében, de amit ki kell emelni, az a nagyon jó kamerakezelés. A jelentősebb pillanatokat ügyes kameramunkával kommunikálja le a játék számunkra. Küldetések során kisebb kihívásokat is kapunk, amik teljesen opcionálisak, de adnak egy kis plusz kihívást a csatához.

Az irányítás esetében számomra nagyon üdvözölt változtatás a kattintás helyett lévő WASD mozgás. Könnyű megszokni és sokkal egyszerűbb a spellek használata, mivel nem kell külön a mozgásirányra is fókuszálni az egérrel. Ezen felül összesen 8 gomb szükséges, amiből 1 a potionök használatára szolgál. A használt gombok mindegyike rebindolható, így kialakíthatjuk a saját ízlésünknek megfelelő kiosztást. Ha mégis kattintva szeretnénk járkálni, azt is használhatjuk inkább, de kontrollerrel is teljesen jól használható.

Sajnos a teszt során elég sokszor futottam bugokba. Többször történt meg az, hogy a maci szimplán nem tudott mit kezdeni magával és megállt egy helyben. Mivel nem tudok keresztül menni rajta, ezért beszorított a sarokba és így az egyik skill trükközésével kvázi átblinkeltem rajta. Szintén gyakori eset volt, hogy többször kellett egy skillt elnyomni, mert szimplán nem hajtotta végre a karakter. Az online partyzás során előfordult, hogy szimplán nem volt loot (amit több más ember esetében is olvastam a fórumokon). Azt hozzátenném, hogy elég nehezen találtam olyan embert, akivel partyba tudtam lépni (mert elég kicsi még a játékosbázis), és akiket találtam azok 90%-ban oroszul írogattak.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás