Az IGN meginterjúvolta a Metal Gear Solid sorozat atyját, Hideo Kojimát, aki kifakadt a kérdezz-felelek alatt.

Hideo Kojimáról ismeretes, hogy örök elégedetlen, igazi maximalista fazon, aki mindig a legjobbra és legtökéletesebbre törekszik. Az IGN munkatársával folytatott beszélgetésből ez most abszolút-e kiderül:

"Játékmenet szempontjából teljesen az elképzeléseinknek megfelelően sikerült összehozni az MGS4-et, azonban a grafikai megvalósítások, a pályák mérete és sok más egyéb szempontjából sajnos állandóan falba ütköztünk és rá kellett jönnünk, hogy korábbi elképzeléseinket sajnos fel kell adnunk."

"Amikor a Tokyo Game Show alkalmával először bemutattuk a játékot, boldog volt a csapat. A PlayStation 3 igazi álomgépnek tűnt, azonban a fejlesztések előrehaladtával rá kellett jönnünk, hogy a "fekete szörnyetegnek" komoly korlátai vannak. Eredetileg tíz lépést szerettünk volna megtenni előre és ehelyett mindössze egyet sikerült. Ettől függetlenül sokat így is sokat fejlődtünk, de messze nem ezt vártuk."

"Három évvel ezelőtt még úgy nyilatkoztam az MGS kapcsán, hogy valami igazán maradandót, forradalmit fogunk alkotni a srácokkal. Sajnos ez nem jött össze, mely leginkább a CPU-nak köszönhető.  Már most is teljesítőképessége határán használjuk a PS3 Cell erőforrásait. De ne értsenek félre, ugyanis nem a PS3-at vagy az MGS4-et kritizálom, csupán a kezdetek kezdetén nem voltunk tisztában a Sony által kínált specifikáció valós teljesítményével, így olyanba vágtunk a fejszénket, ami mi magunk se láttunk előre."

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás