Oldal kiválasztása

Robocraft Infinity – Próbakör

Robocraft Infinity – Próbakör
6 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Robocraft Infinity egy online mókára kihegyezett, aréna-alapú lövölde, melyben saját magunk által összeeszkábált halálosztó-gépekkel szállhatunk harcba! Izgalmasan hangzik? Akkor vágjunk bele!

Mindenki hallott már a Minecraft nevű apró kis játékról, vagy játszott LEGO-val, így ha valakinek a mai napig jó emlékek jutnak ezekről eszébe, akkor ezzel a játékkal is eltölthet jó pár órát. Gyakorlatilag kockáról kockára felépíthetjük járgányainkat, így az alap robotoktól és autóktól kezdve, bármivel harcba szállhatunk, csak a kreatívitás szab határt. Szó szerint bármivel, ellenfeleim között találkoztam hatalmas dinókkal, egy póklábakon lépkedő óriási táblával, amire profán feliratot írt az alkotó, Spongyabob kiskedvencével Csigusszal, sőt még magát a Rozsdás Rákolló éttermét is „űrhajósították”. Az olyan gépek, mint a Scorpion vagy a Scarab a HALO-ból, vagy Fogatlan az Így neveld a sárkányod c. rajzfilmből már csak a hab a tortán.

Kellő ügyességgel mi is alkothatunk hasonlóakat, teljesen alapról kezdve vagy előre megadott sablonokat felturbózva. A különféle extra elemeket, mint a fegyverek, pajzsok, kerekek/lábak/szárnyak a boltból vásárolhatjuk meg a helyi fizetőeszközként alkalmazott Robits kristályok alkalmazásával. Szintlépésekért és a bejelentkezésért kapott loot boxokból is kaphatunk felszereléseket, és ha esetleg olyan elem lenne benne, amivel már rendelkezünk, akkor azok szintén fizetőeszközzé alakulnak. Ezek az elemek négy ritkasági csoportba tartoznak, leggyengébb a Common (zöld), míg méretében és erejében legjobb a Legendary (arany). Építésnél nem árt odafigyelni pár dologra, a tömeg, az egyensúly, a gépeink CPU-ja, mind fontos tényező. Szerencsére van teszt-mód, így elvihetjük egy körre monstrumunkat, hogy megnézzük életképes-e a valódi harcban.

Játékmódok tekintetében egyelőre csak egy Team Deathmatch és egy bázis-foglalós Battle Arena állt rendelkezésre, de a végső verzióban tervbe van véve ennél több is. A PC-s verziót az utóbbi években teljesen lebutították, most úgy tűnik ezt próbálják valahogy kompenzálni egy új fejlődési rendszer bevezetésével, amelyet viszont a béta folyamán nem tudtunk kipróbálni. Az eredetihez képest változás lesz a kontroller-támogatás PC-n, achievementek, 4K támogatás Xbox One X-en és sok egyéb, melyekről még nem hullt le a lepel.

Az Xbox Play Anywhere keretén belül Windows 10-en is egyből játszható lesz, így bármelyik platformon folytathatjuk a harcot.

Pontos megjelenési dátum még nem ismert, valamikor idén tavasszal esedékes, ez függ a visszajelzésektől is.

Translate »