Oldal kiválasztása

Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Betekintő

Mandragora: Whispers of the Witch Tree – Betekintő

E00gy világ, ahol a babonák és az igazság közé már alig fér fény. Ide invitál a Mandragora: Whispers of the Witch Tree ahol boszorkányok és egy megkérdőjelezett hit világa fonódik össze. A játék, melyet a Soulslike kihívás, a Metroidvania labirintusszerűsége és Brian Mitsoda történetmesélése határoz meg, egy ígéretes, sötét mesét tár elénk.1

A történet középpontjában egy vadász áll, aki a királypap parancsára boszorkányokra vadászik – egészen addig, míg egyetlen megkímélt élet mindet meg nem változtat. A könyörület tette hatalmat szül, de ezzel együtt kérdéseket is: ki az igazi ellenség? Hol kezdődik az átok, és hol ér véget az emberi akarat?

Az oldalnézetes világ borongós, a saját magunknak összeállítható karakter pedig nagyon sokat dob a játékon – hat választható kasztot kapunk a játék során. Nem klasszikus statisztika alapú fejlesztések közül kell majd választanunk, hanem egy rugalmas talentfára épülő fejlődési rendszer, amelyen keresztül szabadon alakíthatjuk hősünket.

A játékmenet ismerős és mégis új: oldalnézetes felárgygyűjtés, tárgykészítés, és természetesen a harc, amely egyszerűen indul, hosszútávon pedig átvált arra, hogy egy-egy támadás is halálos lesz ránk nézve, ezzel elég sok frusztrációt gerjesztve. Ami viszont kiemelkedik, az a világ és a hangulat. A látvány stílusosan sötét, a történet pedig olyan ívet ígér, amely nem csupán ellenségeket, hanem kérdéseket is elénk állít.

Translate »