A Killsquad egy ARPG, amiben fejvadászokat alakítva egyedül vagy akár 4 fős coop csapattal teljesítünk küldetéseket földönkívüli területeken. Jelen esetben az ARPG action része teljesen helytálló kifejezés, mert nagyon dinamikus harcokat fogunk találni benne. Jelenleg Early Accessben elérhető a játék Steamen, és amennyiben nem szeretnénk bugokkal és egyéb furcsaságokkal találkozni azt ajánlom, hogy inkább az 1.0 után ugorjunk a játékba.

Jelenleg 4 karakter közül választhatunk: Cass – közelharci dps, teleportálni és láthatatlanná tud válni; Kosmo (az űrbéli Jason X hasonmásverseny győztese) – közelharci tank karakter aki kétkezes kalapácsával aoe skilleket használ; Troy – dupla pisztolyos ranged dps; Zero – erős healer jó crowd control skillekkel, solo játékban viszont nem túl hasznos.

Karaktereink minden contract esetén lvl 1-ről indulnak (mint egy MOBA esetében) és 2,4,6,8 és 10. szinten 3-4 felajánlott upgrade közül választhatjuk ki az aktuális küldetésnek megfelelőt. A contract teljesítéséért cserébe pénz kapunk, amit a főmenüben egy vendornál költhetünk el karakterünk item leveljének növelésére. Nagyobb item level nehezebb küldetéseket nyit meg számunkra.

A harc során látványos és színes effekteket látunk, amik ahogy előrehaladunk elég kaotikusak tudnak lenni. Ennek ellenére a hit feedback nagyon jó, “érezhető súlya van az ütéseknek”. Egy jobb Kosmo kalapácsos ütésnél láthatóan szétdobódnak az ellenfeleink és auto attacknál is hangos és animált effektje van egy-egy bevitt találatnak. Nem csak ellenfeleink, de mi magunk is láthatóan pattogunk egy elvétett kitérés esetén. Harcokban szerezhetünk DNA-t, amit vendorokban elkölthetünk különböző upgradekre vagy esetleg healelhetünk belőle. Ha nem használjuk fel, akkor a pálya végén creditté váltható.

Revelation névre keresztelt első szezonjában elég bíztató pontokat találhatunk augusztustól egészen decemberig bezáródóan. Egyelőre a játékban lévő tartalom meglehetősen limitált. Ez valószínűleg annak tudható be, hogy a fejlesztő csapat nagyon erősen dolgozik a játékosok által jelentett hibák kijavításán. Tesztelésem során én is találkoztam több game breaking buggal (a pálya végét jelentő főboss elfelejtett lespawnolni, megüthetetlen quest npc-k, 3 skill bizonyos sorrendjében elnyomásával teljes halhatatlanság). Ezeket jelentettem a fejlesztő csapatnak, akik még aznap kapcsolatba léptek velem és munkához is láttak. Jelenleg a három említett hiba egyike sem áll fent.

Jelenleg még elég korai fázisában jár a játék, de érezhető, hogy egy jó alap van benne. Remélhetőleg idővel egy nagyon kompetens játék kerekedik majd ki belőle, mert nagyon bíztató az, amivel most találkoztam. Most tartalmilag még elég gyenge a felhozatal, de már így is csordogál be a tartalom a játékba. A második nyári event is megy épp, amiben exkluzív early access tárgyakat lehet szerezni. Ha a community a játék mögé áll (ami jelenleg 75.000 játékost számlál) akkor valószínűleg még éveken keresztül hallhatunk majd róla.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás