Oldal kiválasztása

South Park: The Game – Befutottak az első részletek

South Park: The Game – Befutottak az első részletek
12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Game Informer januári számában mutatkozik be a múlt héten leleplezett South Park RPG, melynek első részleteit a NeoGAF egyik olvasója osztotta meg az oldal fórumán.

A januári számban található több oldalas előzetes fontosabb  részleteit osztotta meg az olvasókkal a NeoGAF egyik fórumozója, így kiderült, hogy az Obsidian fejlesztésében készülő RPG történetét egy az egyben a sorozat alkotói, Trey Parker és Matt Stone jegyzik majd, biztosítva ezzel, hogy hamisíthatatlan South Park hangulat lengje körül a 2012-ben PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra megjelenő játékot.

 

Főhősünk egy névtelen és néma, éppen South Parkba költöző srác lesz, akit egyébként teljesen testreszabhatunk. Az elsődleges menüt egy állandóan nálunk lévő okostelefon testesíti meg, amin nem csak feladatainkat követhetjük nyomon, hanem egy Facebook-szerű alkalmazásnak köszönhetően, egy játékbeli közösségi oldalnak köszönhetően barátainkhoz fűződő viszonyunkról, azok állapotáról is friss információkat kaphatunk.

 

A játékban öt különböző kaszt közül választhatunk, így lehetünk varázslók, paladinok, kalandorok és zsiványok, míg az ötödik osztály kiléte egyelőre ismeretlen. A karakterek bemutatását természetesen Cartmanre bízták a készítők. A harcrendszer erősen hajaz a Paper Mario-ra és a Mario & Luigi-re, de az egészet a mai RPG-kben megszokott játékmechanikához igazítják. Lesznek tapasztalati pontok, critical hitek. Ha a játékos kezdeményezi az összecsapást, akkor ő is támadhat először, illetve az Obsidian igyekszik egyszerűsíteni a harcrendszert, így például Xbox 360-on az X gomb segítségével támadhatunk, s ha jó időben többször nyomjuk le a gombot, akkor látványos kombókat vihetünk be. A védekezés is hasonló elven fog működni. Az összecsapások a klasszikus Final Fantasy játékok hangulatát idézik majd, ahol a támadásoknak megfelelően dinamikusan változik a kameranézet.

 

Az ellenfelek láthatóak lesznek a térképen, az egyes questek végeztével pedig XP-t, pénzt vagy elfogyasztható dolgokat szerezhetünk. Utóbbi lesz például a szóda, amivel életerőnket tudjuk visszatölteni, míg a Tweak-kávé alaposan felpörget. Lesznek fegyverek is, köztük közelharciak és távolságiak egyaránt (például a Okama Gameshpere). A csúzlikat a Final Fantasy Material rendszerhez hasonlóan fejleszthetjük, így augmentációk formájában elektromosságot, tüzet vagy méreglövedékeket pakolhatunk rájuk. Idézhetünk is majd dolgokat, de erről egyelőre nem árultak el semmit a fejlesztők.

 

A játék gyakorlatilag a teljes 15 évnyi South Parkból táplálkozik, az egészet a Dungeon Siege 3 motorja hajtja meg. Lesznek gyűjthető cuccok, például magazinok és Chinpokomon bábuk, nem lesznek platformrészek, és a viccek középpontjában rendre a játékvilág korábbi alkotásai lesznek majd.

Translate »