Oldal kiválasztása

VIEW 2012 – A Halo 4 készítésének rejtelmeibe vezet be Josh Holmes

VIEW 2012 – A Halo 4 készítésének rejtelmeibe vezet be Josh Holmes
9 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Microsoft Game Studios kreatív igazgatója a Torinóban megrendezendő konferencián fog egy bemutatót tartani a Halo 4 készítéséről.

Josh Holmes elismert videojáték-producer és -fejlesztő, a neve pedig a Halo névvel executive producerként és kreatív igazgatóként fonódott össze. Josh korábban filmszínészként kereste a kenyerét, majd elment dolgozni az EA-hoz. 2009-ben érkezett meg a Microsofthoz, ahol a Haloy Waypoint és a Halo Reach munkálataiban vett részt.

A 343 Industries három éve jött létre, és a feladatuk, hogy átfogják a Halo univerzummal kapcsolatos termékeket, történeteket és tartalmakat. November 6-án jelenik meg a stúdió első belső fejlesztésű játéka, a Halo 4. Az előadás keretein belül Josh beszélni fog azokról a nehézségekről, amiket a közel 100 ezer évnyi kitalált történelemmel rendelkező és különféle formátumokban is jelen lévő univerzum háttéranyagának feldolgozása és átfogása okoz, illetve ismerteti a stúdió létrehozásának történetét is.

A digitális filmekkel, számítógépes grafikával, 2D és 3D animációval foglalkozó VIEW konferenciát az Olaszországi Torinóban tartják, október 16. és 19. között. További információk: http://www.viewconference.it/

Hozzászólások

Translate »