Oldal kiválasztása

Május végén indul a Kódpárbaj 3: AntMe online programozási verseny

Május végén indul a Kódpárbaj 3: AntMe online programozási verseny
13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Néhány év kihagyás után Kódpárbaj márkanév alatt ismét online programozási versenyre hívja a játékos kedvű szoftverfejlesztőket a Microsoft Magyarország.

A Microsoft Magyarország és az evosoft Hungary Kft. AntMe! elnevezésű szimulációs stratégiai versenyére május 30-án 16:00 óráig lehet jelentkezni a vetélkedő hivatalos honlapján. A feladat érdekes, a fődíj pedig csábító, a győztes ugyanis egy notebookot vihet haza az eredményhirdetés után.

 
A versenyzőknek ezúttal egy képzeletbeli mezőn élő hangyaboly tagjainak viselkedését úgy kell kialakítaniuk, hogy a hangyák élelemgyűjtéssel, valamint bogarak és rivális hangyabolyok tagjainak legyőzésével minél több pontot gyűjtsenek. A játékot várhatóan több ligában bonyolítják le, amelyek legjobbjai egy „bajnokok ligája" jellegű döntőben mérhetik össze képességeiket. A verseny kiíróinak célja a szórakoztatás mellett az volt, hogy minél több jelenlegi vagy potenciális fejlesztővel ismertessék és szerettessék meg a Visual C# 2010 programnyelvet és fejlesztési környezetet. A játékosok számára ezért a szervezők a játékot bemutató részletes tutorial mellett egy előre definiált „sablon-hangyabolyt”, teljes szimulációs környezetet és C# tankönyvet is biztosítanak. Ezek segítségével már minimális programozási ismeretekkel is létrehozhatók tökéletesen működő hangyakolóniák, így a versenyzők a szoftveres nehézségek leküzdése helyett a legjobb stratégiák és az azokat megvalósító algoritmusok kidolgozására összpontosíthatják energiáikat.
 
 
Nevezési határidő: 2011. május 30., hétfő, 16:00 óra.
A verseny kezdete: 2011. május 31., kedd, 19:00 óra.
A verseny napján az érdeklődők élő videostreamen követhetik a beküldött hangyabolyok harcát bemutató online közvetítést.

 

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »