Oldal kiválasztása

GDC 09: Csalódott a Prince of Persia producere

GDC 09: Csalódott a Prince of Persia producere
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Tavaly decemberben debütál Prince of Persia egyik vitatott eleme volt, hogy nem főhősünk sose halálozott el. A játék producere, Ben Mattes ezzel kapcsolatban fakadt ki.

Mattes az idei Game Developers Conference-en fakadt ki, ahol elárulta, hogy hatalmas hibát követett el, mikor a decemberben polcokra került Prince of Persia-ban halhatatlanná tette a játék főhősét. Mint ismeretes, a játékban névtelen kalandorunk sose képes elhalálozni, ha egy elvétett ugrás vagy egy párbaj során mégis szörnyet halna, akkor állandó segítőtársunk, Elika a megmentésünkre siet és visszahoz még minket a halálból. Az új szisztéma sokaknak bejött, de a vásárlók jelentős része pont emiatt fordult el a játéktól. Mattes beismerte, hogy hibázott, és hogy rosszul mérte fel a piac jelenlegi helyzetét és igényeit. Úgy hitte, hogy a videójáték-ipar, és a vásárlók már túlléptek azon a ponton, ahol megbüntetik magukat a saját hibáikért.

 

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »