Tegnap bemutatkozott a jövő játékplatformja, az OnLive, mely lényegében teljesen feleslegessé tenné a konzolok és a PC-k meglétét. Az új szolgáltatás idén rajtolna, de már lehet jelentkezni bétatesztelni.

Hivatalos tegnap mutatták be egy sajtókonferencián az OnLive-ot, melyet a fejlesztők a jövő platformjaként hirdetnek. A Wedbush Morgan elemzője, Michael Pachter szerint életképes az ötlet és reméli, hogy a játékiparban komoly változásokat eredményez az OnLive, mely gyakorlatilag teljesen feleslegessé teszi a konzolok és a különálló PC-s játékokat, hiszen teljesen online, valós időben csatlakozhatnánk fel játszani, ahol a konzolok által ismert minőségben, például nagyfelbontásban adhatnánk át magunkat az élvezeteknek. Pachter úgy véli, a 2009-ben startoló program csak akkor lehet sikeres, ha a fejlesztők képesek lesznek mindvégig alacsony áron tartani szolgáltatásukat és sikerült megfelelő felhasználó bázist kiépítenük. Kulcskérdés, hogy a kiadók és a fejlesztőstúdiók mennyire kapnak rá az újdonságra, hiszen a csapat lételeme, hogy jó kapcsolatot ápoljon az ipar minden résztvevőjével.

 

Az OnLive minden bizonnyal kihatással lesz a dobozos verziók – mind konzol, mind PC – eladásaira, de talán pont ez lehet nagy előnye, hiszen rengeteg logisztikai és egyéb járulékos költségtől mentesítené a kiadókat. A szolgáltatásról részletesebb n itt olvashattok, a bétára itt jelentkezhettek, bár csak tizennyolcadik életévét betöltő, az Egyesült Államokban lakó személy regisztrálhat. Alant pedig először látható igazán akció közben. Az egyik fejlesztő egy mezei Dell laptopon keresztül futatta a Crysis-t, 720p felbontásban és teljesen zökkenőmentesen. Csekk!

 

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás