Oldal kiválasztása

Human Element – Elmosódik a határ játék és valóság között

Human Element – Elmosódik a határ játék és valóság között
12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Infinity Ward korábbi közösségi menedzserének, Robert Bowlingnak első új játéka, a Human Element igyekszik majd összemosni a valóság és a játék határait, így a túléléshez olykor valós erőforrásokra is szükségünk lesz.

Bowling a GameIndustry-nak adott interjúban elmondta, a Human Element aspektusa dinamikusan változik, mégpedig olyan összetevők szerint, mint a nem, a helyszín, a személyazonosságunk vagy éppen a platform, amin éppen játszunk. Az így kialakult élményt ráadásul cross-platform funkciók fogják tovább színesíteni, ami nem csak arra ad majd lehetőséget, hogy saját hősünk történetét menedzseljük bárhonnan, hanem arra is, hogy akár szövetségeket alkotva felosszuk egymás között a teendőket.

 

Az ex-Infinity Wardos példának a következőt hozta fel: Ha a játékban sérült karaktered számára sehol se találsz megfelelő orvosságot, akkor elég, ha mobiloddal vagy tablettel elmész egy gyógyszertár mellé, és a Google Maps vagy a FourSquare segítségével bejelentkezel onnan, s máris hozzájuthatsz a szükséges gyógyszerhez vagy kötszerhez.

 

A Human Element valamikor 2015-ben fog megjelenni, next-gen konzolokra, PC-re és mobil eszközökre.

Translate »