Oldal kiválasztása

Hitman Absolution – Glacier 2 bemutató a GDC-n

Hitman Absolution – Glacier 2 bemutató a GDC-n
12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A héten veszi kezdetét San Fransisco-ban az idei Game Developers Conference, ahol az IO Interactive egy előadás keretén belül mutatja be új motorja, a Glacier 2 tömeg technológiáját.

Az IO saját fejlesztésű, Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2-TÖMEG TECHNOLÓGIA. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztői csapatának minden elképzelését magában támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplőivel vagy minden egyes karakterre hatással lehet.

 

Kasper Fauerby, az IO Interactive vezető fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference előadásán mutatja be a hihetetlen eredmény mögött húzódó technológiát. A bemutató során fény derül az akár 1200 fős tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az előadás kitér a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.

Translate »