A héten derült ki, közel százmilliós reklámkampánnyal készül az Electronic Arts népszerűsíteni az őszre datált harmadik Battlefieldet, ami utolsó, nagy gameplay bemutatója előtt friss képekkel jelentkezett.

Az Electronic Arts Londonban, egy nagyszabású sajtós eseményen mutatta be az idei esztendőben biztosan boltokba kerülő játékfelhozatalát, ahol természetesen a Battlefield 3 is jelen volt. A Videogamer munkatársa kapva az alkalmon, mikrofonvégre kapta a játék producerét, Patrick Bach-ot, aki több érdekességet is elárult a készülő játékról.

 

Egyrészt kiderült, hogy az ősszel érkező harmadik Battlefield kiterjesztett szociális lehetőségeket kínál majd, ahol a barátlista mellett a Need for Speedben már megismert Autologhoz hasonló rendszer köszön majd vissza. Bach leszögezte, nem egy az egyben az Autologot implementálják, azt ugyanis kifejezetten versenyjátékokhoz fejlesztették ki, így egy belső nézetű shooternél nem működne megfelelően.

 

A producer emellett arról is mesélt, hogy a sokak által féltett konzolos verziók, miben is nyújtanak majd kevesebbet grafikailag, mint a PC-s változat. Bach elárulta, azok, akik látták mindkét verziót, többnyire elégedettek voltak a látottakkal, de akadtak olyanok is, akik csalódottak voltak, hisz a konzolos átiratok nem olyan szépek, mint a sokat mutogatott PC-s. Bach hozzátette, az X360-as és PS3-as verzióból hiányozni fog a nagyobb felbontás, a gyorsabb framerate, az élsimítás, valamint a motion blur.

 

Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét, az új infók mellé pedig rengeteg új képet is kaptunk.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás