Tegnap napra pontos megjelenési dátumot, és két képet kapott a Colin McRae: DiRT 3, a játékot készítő Codemasters ma pedig rengeteg új információt is megosztott velünk.

A friss, ropogós részleteket a játék vezető dizájnere, Paul Coleman hintette el, aki többek között elárulta, minden eddiginél fotórealisztikusabb ábrázolásra törekszenek, így nem csak a versenygépek részletes kidolgozottságára, de a helyszínekre is nagyon odafigyeltek. Állítólag több mint 50 ezer fotót készítettek a Codemasters munkatársai, hogy valóban minél autentikusabban tudják visszaadni a játékban elérhető ötvenkilenc pálya valós atmoszféráját.

 

A Colin McRae: DiRT 3-ban durván ötven különböző autó közül választhatunk majd, a fejlesztők pedig igyekeztek minden eddiginél komolyabb rally-s élményt kölcsönözni a játéknak, amit a fizika finomhangolása mellett a dinamikus időjárás- és napszakváltás rendszere igyekszik biztosítani. A módosított fizika a komolyabb kanyarokban mutatja majd ki foga fehérjét.

 

Coleman a többjátékos módról is beszélt, így kiderült, hogy közösségi szolgáltatásokkal és egy több funkciót is kínáló partimóddal igyekeznek majd azok kedvében járni, akik nem igazán érdeklődnek a rally-s élményekért. Egyelőre két játékmód, az Infected és a Robot Attack ismert, ebből most előbbit ismertette "részletesebben" a vezető dizájner. Az Infected módban egy "élőhalott" autót irányítunk majd, amivel az lesz a feladatunk, hogy a rendelkezésre álló idő alatt minél több társunkat fertőzzünk meg.

 

A Colin McRae: DiRT 3 PC-n, X360-on és PS3-on egyaránt május 24-én rajtol világszerte.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás