Oldal kiválasztása

DmC – Unreal Engine-nel hajtva

DmC – Unreal Engine-nel hajtva
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Dante fiatalságának és a Devil May Cry-sorozat újreélesztésének választott technológiai háttér nem titok többé, a Ninja Theory az Unreal Engine 3-mal dolgozik a nemrég bejelentett DmC-n.

A Capcom ikonikus karakterét, a vörös kabátban és hófehér hajjal akciózó Dantét egy fiatalabb, fekete séróval bemutatott, alaposan szétcsúszott Dante váltja a poszton a sorozat újraindításának szánt DmC-ben. Az első videó és képek megtekintése utáni súloys sokkból éppen hogy feleszmélve már kezdünk megbarátkozni az erősen emo-s küllemű figurával, amikor a Ninja Theory rátesz egy újabb lapáttal. A csapat az Unreal Engine 3-mal dolgozik a játékon, a sokak által magasztalt, de szintén sokak számára unszimpatikus motor hajtja majd a produkciót, derült ki a fejlesztők hivatalos fórumán. Tehát már nem csak a fejlesztők és a felfogás nyugati, de a játék mögött álló technológia is. Még szerencse, hogy a jobbik fajtából.

 

Translate »