Michael McIntyre, a PoP: The Forgotten Sands pályadizájn direktora egy interjúban megvédte az előző Prince of Persia játékot, ugyanis az, hogy visszatér a régi, bevált recepthez a UbiSoft, még nem jelenti, hogy tévedés lett volna a 2008-as cell-shaded verzió.

A két évvel ezelőtt megjelent Prince of Persia alaposan megosztotta a célközönséget, a cell-shaded technológiával készült, teljesen új koncepciót követő epizód ugyanis alaposan eltért az előző trilógiától. Ezzel szemben a UbiSoft most készülő új Prince of Persia részének, a The Forgotten Sands-nek a pályadizájnere, Michael McIntyre úgy véli, abszolút nem volt tévedés a 2008-as epizód.

 

Az úriember elárulta, nem azért térnek vissza a májusban bemutatkozó új résszel az előző trilógiához, mert vegyesek voltak a Prince of Persia fogadtatásai, hiszen a PoP: The Forgotten Sands már akkor a tervező asztalon volt, amikor még a 2008-as verzió be sem mutatkozott. McIntyre szerint a sorozat több eltérő környezetben is játszódhat, a Herceg kalandja így is megállja a helyét, így a két évvel ezelőtti epizódnak igenis volt létjogosultsága.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás