Oldal kiválasztása

Bioshock 2 – Nem lesz LAN, se dedikált szerverek

Bioshock 2 – Nem lesz LAN, se dedikált szerverek
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Két és fél hét múlva érkezik a 2K Games sikerjátékának, a BioShocknak a folytatása, a kiadó azonban ma bejelentette, hogy az első ízben többjátékos móddal is felvértezett produkció nem kap LAN támogatást és dedikált szervereket se.

A BioShock első részével ellentétben a két és fél hét múlva megjelenő folytatás, melyben Big Daddy-t alakítjuk majd már tartalmazni fog többjátékos módot is, bár némi hiányoságokkal fog kezdetben futni ez az opció. A 2K Games ugyanis a játék hivatalos oldalán jelentette be, hogy nem kap LAN támogatást a folytatás és dedikált szervereket se futtathatunk majd. Az indoklás szerint időhiány miatt marad ki a két lehetőség, hiszen az első részben egyetlen sornyi multiplayer módra vonatkozó kódsor se volt, így mindent a nulláról kellett felépítenie a csapatnak, így csak a legfontosabb dolgokra koncentráltak. A BioShock második epizódja február 9-én landol a boltok polcain, mégpedig PC-re, X360-ra és PS3-ra.

 

Translate »