Egy négy részes, kamerával rögzített prezentáció érkezett az idei GDC-n bemutatott R.U.S.E.-ból, mely a UbiSoft legújabb, igencsak egyedi ötletet képviselő világháborús stratégiája lesz.

A játék egy most kifejlesztett új motort, az Iriszoomot használja majd, ami lehetővé teszi, hogy kedvünk szerint zoomoljunk ki és be a csatatéren. Vagyis képes arra, hogy bármikor látványosan váltson a szatelit-nézet, és az egységekhez közeli perspektíva között a rendszer.

 

A másik újdonság a megtévesztés lehetősége. Ahogy a debütáló videóban is láthattátok az egyik játékos csaliként használt pár egységet, amire azonnal ráharapot a szigetet védő ellenfél, majd a semmiből előhúzta teljes, pusztító flottáját a másik játékos és teljesen bedarálta a védelmet. Erre a játékban is lehetőségünk lesz, sőt ez adja majd az egész sava-borsát, hisz olyan taktikai előnyökkel élhetünk, mint a hamis egységek előretolása vagy a megfelelő álcázás, amivel könnyen megtéveszthetjük majd ellenfeleinket.

 

A játékban húzhatunk fel épületeket, egységeket gyárthatunk és nyersanyagot bányászhatunk, a hangsúly mégsem ezen van. Utóbbiból például nagyon kevés áll majd rendelkezésünkre az adott térképeken, így jól meg kell fontolni, hogy mire is használjuk fel a kitermelt anyagokat. Ezen kívül taktikai előnyre tehetünk szert különböző kártyák közreműködésével. A pályák elején választhatjuk ki ezeket a kártyákat, amiket a megfeleő időben ellőve komoly előnyre tehetünk szert csata közben. Ilyen például a UbiSoft által levetített demóban is bemutatott rádiócsend és a tervlopás. A világháborús küldetésben előbbivel észrevétlenül megközelítették és megsemmisítették a germán légvédelmet, a másikkal pedig a térképre rajzolták az ellenfél tervezett mozdulatait.

 
 
 

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás