Oldal kiválasztása

Borderlands – PC-s grafika üti a konzolost

Borderlands  – PC-s grafika üti a konzolost
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Randy Pitchford, a Gearbox főnöke azonkívül, hogy nagyon aggódik a Borderlands sikeressége miatt, a minap elárulta, hogy a konzolos verziók grafikája messze elmarad majd a PC-shez képest.

Egyre többet hallani a Gearbox laborjaiban kikísérletezet új akcióorientált szerepjátékáról, a Borderlands, mely bejelentésekor még egy teljesen hétköznapi külsővel rendelkezett, azonban pár hónappal ezelőtt úgy döntött a csapat, hogy motort változtatnak, így a manapság egyre szélesebb körben alkalmazott cel-shaded technológiára tértek át. A cég vezetősége szerint ezzel a  rajzilmszerű megvalósítással sokkal inkább ki tudja fejezeni a játék mindazt, amit közvetíteni szeretne, ráadásul így kiemelkedik majd hasonszőrű társai közül, talán többen fel is kapják majd a fejüket a látvány láttán, ami állítólag PC-n és konzolon igencsak eltérő lesz.

 

Randy Pitchford, a Gearbox főnöke ugyanis egy interjúban bevallotta, a PC-s verzión látott látvány köszönőviszonyban se lesz a konzolos verziókéval, ugyanis az asztali gépek erejét figyelembe véve sokkal részletesebb, gazdagabb textúrák megvalósítása lehetséges, így sokkal életszerűbb lesz a látvány. Ehhez persze szükségeltetik majd egy komoly hardver is. Mindezek mellett azért a konzolos verziókat is dicsérettel illette Pitchford, mikor is megjegyezte, hogy a konzolverziónak is megvannak az előnyei, hiszen a kanapéról játszani térhangzással hatalmas élmény, ellenben PC-n nemcsak a grafika lesz mérvadó, hanem egérrel  és billentyűzettel még mindig könnyebb FPS-t játszani, ami ismét csak a több millió fejleszthető fegyvert felvonultató játék PC-s verziója mellett szól.

 

Európában október 23-án, az Egyesült Államokban pedig három nappal korábban érkezik a játék, mely PC mellett PS3 és X360 konzolokra lesz megvásárolható.

Translate »