Oldal kiválasztása

Borderlands – Hivatalosan is cel-shadeddel

Borderlands – Hivatalosan is cel-shadeddel
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Pár nappal ezelőtt még cáfolt a Gearbox, ma reggelre azonban világossá vált, hogy stílust váltott a csapat a Borderlands-nél, és valóban cel-shaded technológiával elevenítik meg a játék univerzumát.

A korábbi pletykák beigazolódtak, és valóban a PC Gamer magazin friss számában mutatkozott be a Borderlands új grafikai stílusirányzata, a cel-shaded technológiával kivitelezett univerzum. A korábban Unreal Engine 3 által hajtott produkció késése mögött tehát a külcsín ráncfelvarrása áll, és ugyan sokak szerint megosztja majd a rajongókat a döntés, az első közölt, hivatalos kép mégis arról árulkodik, hogy bitang jól néz ki a kicsit rajfilmszerű küllem. Az első hivatalos, nagyfelbontású képért kattintsatok a kisképre!

 

Az új technológia kézzel rajzolt textúrákat, amiket Photoshop segítségével kreáltak a fejlesztők, majd egy szoftver segítségével a megrajzolt környezetet, karaktereket, járműveket, egyszóval mindent egy képregény látványvilágára alakították át. A Borderlands elvileg idén ősszel, valamikor október végén kerül fel a polcokra és PC mellett X360 és PS3 masinákra lesz érdemes keresni.

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »