John Carmack a Shacknews-nak adott interjúban mesélt a Quake MMO felmerülő tervéről és a webalapú fejlesztés nehézségeiről.

Carmack a kérdezz-felelek során elárulta, hogy eszük ágában sincs jó ideig Quake alapokra helyezett masszívan multiplayer online játékot készíteni. Ugyan rengeteg kiadó kopogtatott jól megtömött aktatáskákkal a cég ajtaja előtt, Carmackék mégis mindenkinek nemet mondtak, aminek több oka van.

Az egyik, hogy a csapat tisztában van vele, hogy még ma is mennyi rizikóval és milyen hatalmas költségekkel jár egy MMO fejlesztése, a másik pedig, hogy ezen a téren semmilyen tapasztalatuk nincs, így tényleg merész húzás lenne bevállalni egy online mókára kihegyezett játék fejlesztését. Carmack azt is elmondta, hogy a Quake 3: Arena készülő portolása, a Quake Live is komoly nehézségek árán akar megszületni, ugyanis nem sok tapasztalatuk van a webes fejlesztések terén. A programozó be is ismerte, hogy alábecsülték e webes kihívást.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás