Oldal kiválasztása

E3 2008 – Fracture fejlesztői bemutató

E3 2008 – Fracture fejlesztői bemutató
16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A LucasArts legújabb játéka egy komoly természeti katasztrófa utáni világot mutat be.

A történet szerint valamikor 2100 közepén egy hatalmas ökológiai katasztrófa helyszíne lesz a Föld. A jégsapkák teljesen elolvadnak, a Mississippi folyó pedig kilépve medréből két részre szakítja az Egyesült Államok területét. A "Nagy Áradás" néven elhíresült katasztrófa az államok jelentős hányadát lakhatatlanná tette, az éppen hatalmon lévő kormány pedig két részre szakította az országot, így jön létre a keleit oldalon a Atlanti Szövetség, Európa nagy szövetségese, akik szerint a kibernetikában rejlik a jövő és a túlélés lehetősége, így a már közel 150 éve létező technológia gyorsütemű fejlesztésébe vágnak. A túloldal, azaz a nyugati régió ázsiai szövetségesekre tesz szert és Csendes Köztársaság néven alakítanak új országot. Szerintük a genetikában rejlő lehetőségeket kellene jobban kutatni, ugyanis csak így lenne esélye az emberiségnek újra benépesíteni a Földet.

Az első komolyabb konfliktusra valamikor 2161-ben kerül sor, amikor az újonnan megválasztott elnök a nem engedélyezett katonai előkészületek hírére csapást rendel el a kiszáradt San Francisco-öböl ellen. Itt csöppenünk mi bele a sztoriba Mason Briggs személyében, akire komolyabb feladatot szab a kormány.

Translate »