Újabb nap, újabb Gran Turismo 5 hír, de ezúttal a videók helyett Kazunori Yamauchi mesél nekünk.

A Gran Turismo-széria egyetlen negatívumaként mindig is a törés hiányát tudtuk felhozni, azonban ha figyelembe vesszük, hogy mekkora járműparkkal rendelkeztek az egyes részek, akkor máris nem olyan savanyú az a bizonyos szőlő! Ha ehhez hozzátesszük, hogy mennyi idő közel 700 autó törésmodelljét elkészíteni, akkor máris azon kapnánk magunkat, hogy 5-6 évig fejlesztenék a GT-ket, ami nem csak a fejlesztőknek nem lenne túl jó, de a rajongóknak se.

Kazunori Yamauchi pontosan a fent említett hiányosságról nyilatkozott a minap és elárulta, hogy neki is nagy vágyálma, hogy a törés helyet szorítson a Gran Turismo-ban. Yamauchi elárulta, hogy jelenleg is folynak a tárgyalások az autógyártókkal és a többség már rá is bólintott a dologra, azonban akad még egy-két nagyobb gyártó, akit puhítani kell – gondolom még több pénzzel -, de nagyon hamar számítani lehet majd a törésre.

A Prologue-ban még biztos nem fogjuk látni ezt az újdonságot, de Európában csak jövőre debütáló teljes GT 5-ben már könnyen megeshet, hogy egy-egy koccanáskor bizony horpadni fognak az alkatrészek. Az interjúból azt is megtudtuk, hogy a PSN-nek köszönhetően folyamatosan friss tartalmakkal tartják majd fent a játék iránti érdeklődést, így az is megeshet, hogy valamiféle patch formájában majd egyszer a Prologue-ban is törnek a kocsik.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás