Oldal kiválasztása

Devil May Cry 4 – demóteszt!

Devil May Cry 4 – demóteszt!
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Leszedtük, kipróbáltuk, megosztjuk a véleményünket.

Hosszú ideje vártunk a Devil May Cry negyedik részére, és most végre a kezünkbe kaparinthattuk a demóját, amely mától elérhető volt az Xbox Live Marketplace-en. Miután lerántottuk a demót, azonnal rávetettük magunkat és azt hiszem, nem árulok el nagy titkot akkor, ha azt mondom, nagyon tetszett, amit láttunk.

A játék ütős grafikája már a főmenü megjelenésekor elénk tárult, ami a továbbiakban végigkísérte a demót, és valljuk be, néhol igencsak nehéz volt a csihipuhi akcióra odafigyelni akkor, amikor egy csodálatos épület, szoba vagy utca látképe tárult elénk, mindenféle csodálatos grafikai elemekkel megtűzdelve. A grafika egyszerűen gyönyörű, amibe kiválóan illeszkednek az egyes speciális effektusok, ráadásul nekünk a rövidke demó során a kamerakezeléssel és az elrejtett, felvehető játékelemekkel sem volt gondunk, az egyes helyszínek kiválóan be lettek állítva a fejlesztők által ahhoz, hogy egyetlen elrejtett cuccot se legyen lehetetlen megtalálni, de aki nem figyel oda, az ne is tudjon minden ilyet beszerezni. (Ha valaki nem tudná, Itt most a piros és zöld démonfejekről van szó. Egyik gyűjtögethető cucc, a másik pedig életerőként szolgál.)

A menüből két játékmód választható, az egyikben egy 10 percünk van minél jobban megismerkedni egy pályarésszel, a másikban egy boss fight vár ránk. A 10 perces limit során a játék elejét ismerhetjük meg, ami valljuk be, első alkalommal valószínűleg több bámészkodással és a pályával való megismerkedéssel fog eltelni, mint igazi harccal vagy éppen azzal a céllal, hogy minél tovább végigrohanhassunk a demóban megtalálható részen. A két játékmód kiváló választás, ugyanis megízlelhetjük vele a játék két fő összetevőjét, ráadásul míg a 10 perc során elég könnyű dolgunk van és lehetőségünk nyílik az irányítás elsajátítására is, a boss fight már keményebb dió és szükség lesz ezekre az ismeretekre is.

Ha már az irányításról esik szó, érdemes megjegyezni, hogy az X360 kontrollerével elég konnyű dolgunk lesz elsőre, bár hosszabb idő után az RB gombot tartó ujjunk és az A, B, X, Y gombokra jutó ujjaink görcsbe rándulhatnak a sok gombnyomogatástól, de hát ezen ne csodálkozzunk, az ilyen hack and slash játékok mindig komoly "fizikai felkészülést" igényelnek a játékos részéről, hogy a kontroller igénybevételéről ne is beszéljünk…

A játékmenet igazán pörgős, a hangulat lenyűgöző, a demó során pedig hibákat nagyon nem találtunk. A demó alapján azt mondom, tuti siker lesz a játék, habár az irányítás során ezt az RB gombot igazán meg lehetett volna valahogyan kerülni. Remélhetőleg a végleges verzió is ugyanilyen színvonalon lesz képes teljesíteni.
Translate »