Oldal kiválasztása

Red Chaos – The Strict Order – Early Access betekintő

Red Chaos – The Strict Order – Early Access betekintő

A Red Chaos egy globális háborút mutat be, amelyben két nagy frakció harcol egymással szemben. A klasszikus RTS játékok formulájához nyúl vissza. Bázisépítés és nyersanyag kitermelés során fogunk mindent elsöprő csatákat vívni a játék története szerinti pusztító világháború utáni területek felosztásáért. Ahogy a roadmap mutatja a fő fókusz a PVP játékmeneten lesz, így a kampány a fejlesztés során eléggé háttérbe kerül. A tutorial scenariok elég jó betekintést adnak, de az 1v1 csatákon van a hangsúly a mostani állapotban.

Az építés elég jól elszeparáltan, feladatköröknek megfelelően van kialakítva. Nincs feleslegesen túlbonyolítva a szerepek feldarabolása, így megkönnyítve a dinamikus építést és a csata közbeni brainstormingot. A világ nincs agyonszínezve, mint amelyek a mostanában kijött RTS címekre volt jellemző. A katonai egységek tényleg erőt sugárzó modellek, nem pedig valamilyen képregény figurák. A térkép elég részletgazdag és kifejezetten jól néznek ki a szigetek közötti vízzel töltött részek. A robbanások és a különféle pusztító tevékenységek látványosan kihatással vannak a tájra, de mégis olyan szinten tartva, hogy ne legyen zavaró egy ilyen pörgős stílus esetén.

Ahogy már említettem főként a játékosok elleni harcokon van a hangsúly, de a PvE kedvelői is csatázhatnak Skirmish módban gép ellen. Az AI működését a saját élményünk kialakítása érdekében módosíthatjuk. Több nehézségi fokozat közül választhatunk a képességeinknek és a várt kihívásnak megfelelően. A stratégiáját is megszabhatjuk, amelyet majd ellenünk alkalmaz. Például védekező játékmenetre állíthatjuk az ellenséges frakció harcstílusát, így gyakorolhatunk egy erős támadási stratégiát.

A világ és a játékmenet nagyon hajaz a régi Command & Conquer szériához, így ennek kedvelői érdemes figyelemmel kísérjék a fejlesztést. Egyelőre még nagyon a roadmap elején állunk, de már most egy nagyon szolid alappal rendelkezik a játék. Minimum egy év a tervek szerint mire teljes kiadást kapunk, de a közösségi hírek alapján is látható, hogy figyelemmel követve a játékosok visszajelzéseit folyamatos finomhangolásokat kap minden frissítésben. A legutóbbi updatek főként az AI és a különféle egységek statjainak balanszolásával foglalkoztak. Ha ilyen ütemben halad tovább a fejlesztés, akkor egy nagyon szolid RTS címet kaphatunk a jövőben.

Translate »