Borderlands 2 – Gigantikus, dinamikusan változó küldetések

13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A hétvégén megjelent első képek, és a korábbi információk után újabb részletek láttak napvilágot a GamesComon első videóval is jelentkező Borderlands 2-ről. Ezúttal a küldetéseket érintő változásokról tudhatunk meg többet.

A Gearbox játékdizájnere, Paul Hellquist a CVG-nek adott interjúban elmondta, nem csak Pandora, a fegyverek, fejlődésrendszer, ellenfelek és a felszedhető cuccok fognak megújulni és változni, hanem a kampány is komoly módosításokon esik át, melyben a küldetések akár háromszor nagyobbak is lehetnek, mint az első részben. A dinamikusan változó körülmények miatt sok esetben váratlan csavarokkal szembesülünk, olykor újra el kell látogatnunk már felfedezett helyszínekre, így játék közben a céljaink is ennek megfelelően fognak változni.

 

Az új helyszínekkel, fegyverekkel, szereplőkkel, képességekkel, megújulú járműves szekvenciával, és áramvonalasított játékmenettel visszatérő folytatás 2012-ben fog megjelenni, PC mellett Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.

Legfrissebb bejegyzések

Vampire Therapist – betekintő

Vampire Therapist, mert a halhatatlan vérszívóknak is oda kell figyelniük a mentális egészségre.

2024-05-09

A kaszkadőr – Filmkritika

Az utóbbi idők egyik legjobb, kifejezetten mozivászonra készített akció-vígjátéka megy a mozikban, vétek lenne kihagyni…

2024-05-09

Kill It with Fire 2 – Játékteszt

Arachnofóbok bosszúhadjárata

2024-05-09

The Planet Crafter – játékteszt

A The Planet Crafter egy terraformálós csavarral az túlélő sandboxból egy bolygóformáló élményt alkot!

2024-05-08

Children of the Sun – Játékteszt

Stílusos puzzle játék egy mesterlövész lánnyal.

2024-05-07

Sker Ritual – játékteszt

Túlélő lövölde, mely a Call of Duty zombis módjából és a Killing Floor játékokból merít…

2024-05-06