Az idei GDC-n tartott kerekasztal-beszélgetés során több fejlesztő is egyetértett abban, hogy tíz éven belül eltűnnek a jelenlegi műfaji besorolások.
Michael Hall, a TimeShift írója úgy véli, hogy technikailag már nagyon nehéz tovább fejlődni. Véleménye szerint nem tudják tovább feszíteni a határokat, hiszen már most is a fotórealisztikus ábrázolásnál tartanak. Ezzel azonban a szintén Saber Interactive-os Matthew Karch nem értett egyet. Szerinte még csak most kezdődik az igazi fejlődés, ugyanis állítása szerint jelenleg az őskorban járunk, az igazi áttörés csak mostantól veszi kezdetét.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…