OlliOlli2: Welcome to Olliwood – Játékteszt

9 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az OlliOlli második része gond nélkül hozza az elvárt színvonalat. A nagyon jó zene választék és az akár pályákon keresztül átívelő kombók feledtetik velünk, hogy már 30 perce próbáljuk ugyanazt a pályát végigvinni.

A játék PC-s változatához controller használata erősen ajánlott!

Aki esetleg nem ismerné az első részét a játéknak, annak úgy tudnám bemutatni, mint egy gördeszkás játékot, amiben hatalmas szorzókkal ellátott kombókat hozhatunk össze, miközben különféle ugrásokat, korlátokon csúszásokat hajtunk végre. A Tony Hawk's Pro Skater vagy a Skate szériához képest viszont az jelenti a nagy különbséget, hogy nem egy 3D-s „nyitott” világban gördeszkázhatunk, hanem egy 2D-s nézetből, kvázi platformerszerűen trükközünk, miközben nagy sebességgel folyamatosan jobbra haladunk.

Természetesen itt nem az platformokon való ugráláson lesz a hangsúly, hanem a tökéletesen kivitelezett trükkökön és azok landolásán, mert az összpontszám szempontjából nem mindegy, hogyan érkezünk a földre. Ezeket a trükköket a frappánsan elnevezett „Tricktionary”-ban tekinthetjük meg, és a maximalisták kedvéért egy kis csillagocska jelzi, hogy melyik trükköket sikerült már végrehajtanunk. Ami számomra nagyon tetszett, hogy ezeket a trükköket, csúszásfajtákat és állásokat nem azonnal beletolja az arcunkba, ahogy elindítjuk a játékot, hanem ahogy a karrier módban haladunk előre, szépen lassan csorgatja belénk a tutorialokat, hogy mindig csak egy könnyen megtanulható mennyiséget kelljen az agyunkba vésni.

Játékmódokból sincs szerencsére hiány. Elsőként ott a karrier mód, ahol az 5 világban haladhatunk előre, és különböző challangeket teljesíthetünk. Amennyiben teljesítettük mindegyik kihívást az adott pályán, akkor aktiválhatjuk a RAD mode-ot, ami a játék szerint is „pokolian nehéz”. Azt tényleg csak a mazochista játékosoknak ajánlom. Van még lehetőségünk szimplán pontokért deszkázni a feloldott pályákon a saját szórakoztatásunkra vagy a leaderboardon való dicsekedésre. Itt annyi a csavar, hogy csak egyetlen, hosszú combora van lehetőségünk. Vége a combodnak, akkor vége a pályának is. Ha már leaderboard, akkor a Daily grind módot sem szabad kihagyni, ahol 24 óránként van egy új pálya, amin végigcsúszkálva és trükközve kell a lehető legmagasabb pontszámot elérni, és ha úgy pörgetjük a trükköket, mintha robotok lennénk, akkor bekerülhetünk az első 100 közé (valahova a legvégére).

Külön kiemelném a Combo rush funkciót, ami egy 4 játékos helyi többjátékos mód. Négyfele osztott képernyőn mindenki a saját deszkásával egyszerre trükközik végig a pályán, és az nyer, akinek a pontszáma nagyobb lesz. Nagyon sajnálom, hogy ebből nincs online játékra lehetőség, mert nagyon hangulatos játékmód.

Az OlliOlli2 tökéletes folytatása az elődjének. A jó zenék és a számtalan kombó nagyon jó időtöltést nyújtanak a casual és hardcore játékosok számára is. Ha online multiplayer mód és egy kicsit több világ lenne, ahol porrá zúzhatnánk a deszkásunk összes létező csontját, akkor nagyon könnyen kaphatna a játék 10 pontot is.

Értékelés: 9/10

Megosztás
Közzétette:
Cefre

Legfrissebb bejegyzések

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21

Lotus Lantern: Rescue Mother játékteszt

A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…

2024-04-17

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV játékteszt

Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!

2024-04-08

Gord – Játékteszt

Túlélő városépítés egy szláv folklór inspirálta világban.

2024-04-07