A Visceral Games alelnöke, Steve Papoutsis a Polygonnak adott interjút, amiben többek között a Dead Space 3 kooperatív módjáról és a Kinect-támogatás mikéntjéről mesélt.
Papoutsis az interjúban elmondta, a Dead Space 3 kooperatív módja tulajdonképpen a kampánytól teljesen független szekció lesz, amiben Isaac olyan játszható karaktert kap maga mellé, akinek saját háttértörténete is lesz. A Visceral Games elnöke mindezt azzal magyarázta, hogy a single módban Isaac teljesen magára lesz hagyva, a játékbeli NPC-k (köztük Carver is) jönnek és mennek, de tartósan sose kapunk magunk mellé kísérőt. A co-op így nem csak plusz játékidőt kínál, de a sztori több, a kampányban el nem mesélt részéről (többek között Carver hátteréről) is lerántja a leplet, ezzel tovább mélyítve azt.
:galeria:
Ami a Kinect-támogatást illeti, az ezúttal kimerül szimpla hangparancsokban, ezek azonban a játékélményt támogatva igyekeznek áramvonalassá tenni azt. Papoutsis úgy véli, hogy játék közben bizonyos helyzetekben senki se szeret menük között túrkálni – ezzel megtörve a játék lendületét – így például a kooperatív módban a gyógyítás, a segítségkérés vagy a Stasis mód aktiválása parancsok segítségével is megoldható lesz.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…