A Microsoft Game Studios kreatív igazgatója a Torinóban megrendezendő konferencián fog egy bemutatót tartani a Halo 4 készítéséről.
Josh Holmes elismert videojáték-producer és -fejlesztő, a neve pedig a Halo névvel executive producerként és kreatív igazgatóként fonódott össze. Josh korábban filmszínészként kereste a kenyerét, majd elment dolgozni az EA-hoz. 2009-ben érkezett meg a Microsofthoz, ahol a Haloy Waypoint és a Halo Reach munkálataiban vett részt.
A 343 Industries három éve jött létre, és a feladatuk, hogy átfogják a Halo univerzummal kapcsolatos termékeket, történeteket és tartalmakat. November 6-án jelenik meg a stúdió első belső fejlesztésű játéka, a Halo 4. Az előadás keretein belül Josh beszélni fog azokról a nehézségekről, amiket a közel 100 ezer évnyi kitalált történelemmel rendelkező és különféle formátumokban is jelen lévő univerzum háttéranyagának feldolgozása és átfogása okoz, illetve ismerteti a stúdió létrehozásának történetét is.
A digitális filmekkel, számítógépes grafikával, 2D és 3D animációval foglalkozó VIEW konferenciát az Olaszországi Torinóban tartják, október 16. és 19. között. További információk: http://www.viewconference.it/
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…