A Batman: Arkham City munkálatait felügyelő Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a játék fejlesztésének kezdeti fázisában tervbe volt véve a multiplayer, de szerencsére a Warner Bros. nem erőltette a dolgot.
A Rocksteady munkatársa, Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a Batman: Arkham City fejlesztésének a kezdetén megvizsgálták annak lehetőségét, hogyan lehetne többjátékos módot implementálni a játékba, de a kipróbált ötletek után arra jutottak, ezek nem működnének rendesen, s csak erőforrásokat vonna el a single kampánytól. Éppen ezért Hill nagyon hálás a Warner Bros.-nak, a kiadó ugyanis nem erőltette rájuk a multiplayer módot, így sikerülhetett ismét egy minőségi játékot kiadni a kezükből.
Hill egyébként úgy véli, más játékok esetében is működhetett volna a dolog, mert ha csak az egyjátékos kampányra koncentráltak volna a csapatok, akkor sokkal jobb alkotások születhettek volna. Ehelyett a vásárlók kapnak két felhígult porciót, és végül a multiplayerrel senki se játszik.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…