Christian Elverdam, a Hitman Absolution játékmenetért felelős vezetője a CVG-nek adott interjúban elárulta, miért volt szükség közel hat évre, hogy új Hitman részt jelentsenek be.
Elverdam elmondta, hat évvel ezelőtt az új Hitman rész fejlesztése előtt az volt a fő feladata a csapatnak, hogy milyen technológia lesz szükséges az új részhez, és azt milyen módon tudják házon belül megvalósítani, így a fejlesztés kezdetén azt vették alapul, hogy melyek a Hitman legfontosabb területei, s hogyan tudnának azokon javítani.
A fejlesztő úgy véli, a Glacier 2 motornak, s így a játéknak is a legfontosabb pillére a mesterséges intelligencia, mely már az E3-as demó alatt is megmutatta, mennyit fejlődött az előző részekhez képest. Példaként azt a részt hozta fel Elverdam, amikor a 47-es ügynök rendőrnek öltözve bemegy egy hippi tanyára, s mivel ők nem igazán foglalkoznak a rendőrökkel, csak annyit mondanak neki, hogy húzzon el. De, ha megfelelő uniformist húzunk magunkra, akkor ugyanezek a hippik már barátságosan fogadnak minket.
Túlélő lövölde, mely a Call of Duty zombis módjából és a Killing Floor játékokból merít…
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…