Ken Levine múltkor a BioShock: infinite helyszínéül szolgáló Columbia történelméről, múltjáról mesélt, míg a mostani fejlesztői videóban a város lebegő kerületeit összekötő, a játékmenetet alapvetően meghatározó sínrendszert ismerteti.
Columbia több kisebb lebegő szigetből áll, így a köztük történő közlekedés és szállítás a városrészeket összekötő sínrendszeren keresztül történik, amit a játék során mi nem csak "utazásra", de akár menekülési útvonalként, vagy vertikális csatatérként is használni fogunk.
A Bioshock: Infinite PC, Xbox 360 és PlayStation 3 (Move támogatással) platformokra készül, és valamikor 2012-ben mutatkozik majd be.
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?