Az Electronic Arts semmit se szeretne a véletlenre bízni, és minden eszközt megragad, hogy megtörje a Call of Duty, és az Activision FPS-egyeduralmát. A tervek szerint csak a marketingre 100 millió dollárt költ a kiadó.
A Call of Duty rendre ötletes és rengeteg pénzt felemésztő reklámkampányokkal hirdeti magát, így az Electronic Arts ezen a téren is igyekszik majd felvenni a kesztyűt. John Riccitiello, az EA elnöke szerint idén ősszel durván százmillió dolláros marketingkampánnyal igyekeznek népszerűsíteni a Battlefield harmadik részét, ami így nem csak minőségben, de reklámozásban is simán felveszi majd a harcot az új, eddig be nem jelentett, szintén őszre datált Call of Duty-val.
Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…