A cég CEO-ja, Randy Pitchford nyilatkozott a minap játék fejlesztése kapcsán. A dolog érdekessége, hogy ahhoz képest, hogy úgy gondolták, a program nagyrészt már készen van, a cég egyik legnagyobb munkaigényű vállalkozásának bizonyult.
Minden idők legtöbbet halogatott játékának fejlesztése már a 3D Realms nevével fémjelzett időszakban is rengeteg tényleges munkaórát emésztett fel, csakhogy ennek eredményéből a Gearbox emberei nem sokat érezhettek, hiszen mire az eredeti fejlesztőcsapat a egy-egy munkafázissal elkészült, az elégtelen szervezésnek és egyéb hátráltató tényezőknek hála, az eredmény szinte azonnal idejétmúlttá és így kiadhatatlanná valt.
Így eshetett meg az, hogy a projekt, amiről mindenki azt hitte, már majdnem teljesen kész van, arányaiban véve a Gearbox történetének legmunkaigényesebb vállalkozásának bizonyult. Viszonyítási alapként Pitchford a Borderlands-et hozta fel, ami semmi szín alatt nem nevezhető kis vállalkozásnak, hiszen teljesen új univerzumot építettek fel, annak minden egyes apró részletével, mégis az arra fordított munka csak kicsivel múlja felül a DNF projektre fordított erőfeszítéseiket, holott utóbbi esetében igazán lényeges eredeti ötletekkel már nem kellett előrukkolnia a csapatnak.
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!