Markus Mäki, a Remedy egyik vezetője nyilatkozta ma a GDC-n azt, hogy eredetileg nem a fejlesztőcsapat döntése volt X360 exkluzívként megjelentetni az Alan Wake-et.
Bár annakidején, mikor bejelentették, hogy elkaszálták a PC-s változatot (ami mellékesen az eredeti tervek szerint a játék fő platformja lett volna), a Remedy részéről Oskari Häkkinen kommentálta az eseményeket, mégpedig azzal érvelve, hogy kis csapat lévén előnyösebb számukra, ha csak egy platformra koncentrálnak és ez történetesen az X360 lett.
Ehhez képest mindenképpen érdekes fordulat Markus Mäki nyilatkozata, miszerint egyrészt nem technikai kényszer volt a kasza, sőt nem is Finnországban döntöttek az ügyről.
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.
Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…
A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…
Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!