AZ idei PAX East rendezvényen előadást tartott az Irrational csapata, ahol téma a tavaly augusztusban bejelentett, lebegő városban játszódó Bioshock: Infinite volt.
Ken Levine az elődás alatt rengeteg korai tervrajzot és vázlatot mutatott be, de az igazi durranás a Bioshock: Infinite korai prototípusának bemutatása volt, melyben már akkor jelen volt a játék nagy újdonságának számító "Skyline", amit a lebegő épületek közötti közlekedéshez fogunk majd használni. Az Irrational Games első embere a "légi-vasúton" való közlekedés kapcsán úgy nyilatkozott, olyan érzés lesz, mintha hullámvasúton lennénk, csak közben a semmi felett lógunk és fegyver van a kezedünkben.
Levine azt is elárulta, a csapat mindenképpen szeretett volna elszakadni Rapture-től, így a legnagyobb különbség az első BioShock, és az Infinite között, hogy a játékos sokkal nagyobb teret kap a helyszín felfedezéséhez, itt ugyanis egy hatalmas, nyílt világ lesz a játszótér, nem egy víz alatti, szűk folyosokból álló birodalom.
A Kotaku oldalán korai vázlatokat és látványterveket is megleshettek.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…