15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Matt Hooper, a Rage vezető tervezője egy nem rég adott interjúban megerősítette, hogy a három éve készülő RPG-elemekkel átszőtt shooter fejlesztése a végső stádiumba ért, így már csak polírozni kell az egyes elemeket.

A Rage premierje még nagyon messze van, az id Software ugyanis az idei QuakeCon-on megerősítette, hogy 2011. szeptember 15-én debütál az id Tech 5-öt használó hibridjáték, ami Matt Hooper, a Rage vezető tervezője szerint lényegében már elkészült, csak finomhangolni kell az egyes feature-öket. Mindez azt jelenti, hogy az elejétől a végéig végigtolható a játék, minden NPC-vel interakcióba léphetünk, és minden elem a helyén van, azonban akkora világról és annyi építőkockáról van szó, hogy rengeteg finomhangolás vár még a csapatra.

 

Legfrissebb bejegyzések

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30

Benedict Cumberbatch csatlakozik a World of Tanks Ünnepi hadműveletéhez – kezdődik a mágikus téli offenzíva

A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…

2025-11-30