Óriási népszerűségnek örvendezve indult világhódító körútjára a Halo: Reach, megszégyenítve olyan mozis kasszasikerek debütálását többek között, mint a Toy Story 3, vagy az Iron Man 2.
Hatalmasat tarolt a frissen pályára állított Halo: Reach, jelenti a Microsoft, az idei év legmeghatározóbb megjelenésének titulálva azt. A produkció csak az USA-ban olyan, háromnapos hétvégi, mozis premierekre vert rá népszerűségben, mint a Toy Story 3, az Alice In Wonderland, vagy az Iron Man 2, mindössze egyetlen nap leforgása alatt. A premier első huszonnégy órájában 200 millió dolláros forgalmat generált a Bungie utolsó Halo játéka világszerte, a briteknél pedig 330,000 példányban kelt el a debütálásának napján. Az tegye fel a kezét, aki ezen még képes tátott szájjal csodálkozni. Jött a jósolt papírforma.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…