Az Activision nem aprózta el a Modern Warfare 2 március végén megjelent első DLC-jének reklámkampányát, a kiadó csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött a promócióra.
Sokak felháborodását váltotta ki, az Activision Modern Warfare 2 DLC-re kiszabott ára, az öt pályát tartalmazó csomag ugyanis tizenöt dollárba fáj a rajongóknak. A kiadó valószínűleg a magas árral szeretné kompenzálni a nagyra rúgó reklámköltségeket, az MCV szerint ugyanis csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött promócióra a kiadó. Ez magában foglalja az online hirdetéseket, az újságokban megjelent reklámokat és a tévéreklámokat. A cég így szeretett volna az összes, közel 25 millió játékost számláló bázisához eljutni.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…