14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Activision nem aprózta el a Modern Warfare 2 március végén megjelent első DLC-jének reklámkampányát, a kiadó csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött a promócióra.

Sokak felháborodását váltotta ki, az Activision Modern Warfare 2 DLC-re kiszabott ára, az öt pályát tartalmazó csomag ugyanis tizenöt dollárba fáj a rajongóknak. A kiadó valószínűleg a magas árral szeretné kompenzálni a nagyra rúgó reklámköltségeket, az MCV szerint ugyanis csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött promócióra a kiadó. Ez magában foglalja az online hirdetéseket, az újságokban megjelent reklámokat és a tévéreklámokat. A cég így szeretett volna az összes, közel 25 millió játékost számláló bázisához eljutni.

 

Legfrissebb bejegyzések

The Bloodline Korai Hozzáférés betekintő

Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?

2024-05-02

Revival: Recolonization – Játékteszt

Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?

2024-05-02

ArcRunner játékteszt

Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!

2024-04-29

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21