Úgy tűnik, kezd beérni az Activision őrült költekezése, az első befutott adatok szerint ugyanis óriási siker a tartalmához képest túlzottan drága Stimulus Pack.
Hétvégén arról számoltunk be, hogy az Activision rengeteget költött a március végén megjelent Stimulus Pack reklámkampányára, és talán ez magyarázta az öt többjátékos pályát tartalmazó DLC magas árát. Az első befutott adatok azonban a kiadót igazolják, az első 24 órában több mint egymillión töltötték le az egy hónapon át X360 exkluzivitást élvező csomagot, még az első héten 2,5 millió ember volt kíváncsi a csomagra.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…