A korábban a Criterionnál is dolgozó, majd a felemás sikereket elkönyvelt Black dizájnereként is ténykedő Stuart Black egy interjúban nyilatkozott a mai shooterekről, melyek szerinte teljesen el vannak cseszve.
Február közepén számoltunk be róla, hogy az EA Criterion kötelékét nem rég otthagyó Stuart Black, az előző generáció egyik felemás sikereket elért konzolos shooterének dizájnere egy vadonatúj FPS játékon dolgozik, amit ezúttal a Codemasters guildfordi csapatával karöltve próbál majd tető alá hozni az úriember, aki a napokban adott interjút, melyben érdekes dolgokat mondott a mai lövöldözős játékokról.
Black egyik legérdekesebb kijelentése az volt, hogy a mai akciójátékok "nagyon unalmasak", ugyanis abszolút egy kaptafára építkeznek. A legtöbb cím nem szól másról, mint a fedezékbe bújásról, majd onnan az ellenfél leszedéséről, ez pedig hosszútávon baromi unalmassá és érdektelenné teszi a játékokat. Hogy az Black készülő címe milyen szekvenciákból épül fel, azt még nem tudni, de remélhetőleg hamarosan napvilágot látnak a név nélküli játék első részletei.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…