A korábban a Criterionnál is dolgozó, majd a felemás sikereket elkönyvelt Black dizájnereként is ténykedő Stuart Black egy interjúban nyilatkozott a mai shooterekről, melyek szerinte teljesen el vannak cseszve.
Február közepén számoltunk be róla, hogy az EA Criterion kötelékét nem rég otthagyó Stuart Black, az előző generáció egyik felemás sikereket elért konzolos shooterének dizájnere egy vadonatúj FPS játékon dolgozik, amit ezúttal a Codemasters guildfordi csapatával karöltve próbál majd tető alá hozni az úriember, aki a napokban adott interjút, melyben érdekes dolgokat mondott a mai lövöldözős játékokról.
Black egyik legérdekesebb kijelentése az volt, hogy a mai akciójátékok "nagyon unalmasak", ugyanis abszolút egy kaptafára építkeznek. A legtöbb cím nem szól másról, mint a fedezékbe bújásról, majd onnan az ellenfél leszedéséről, ez pedig hosszútávon baromi unalmassá és érdektelenné teszi a játékokat. Hogy az Black készülő címe milyen szekvenciákból épül fel, azt még nem tudni, de remélhetőleg hamarosan napvilágot látnak a név nélküli játék első részletei.
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…
Egy hősi vérvonal leszármazottjaként a rajtad múlik a világ megmentése. Készen állsz a feladatra?
Posztapokaliptikus 4X játék a földön, te képes leszel győzelemre vinni a civilizációd?
Cyberpunk stílus, Risk of Rain 2-höz hasonló játékmenet: ezek kombinációját kínálja az ArcRunner!
Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.