A kaliforniai kiadó kora hajnalban tartotta a harmadik negyedéves üzleti beszámolóját, ahol a sok-sok új bejelentés, dátumok leleplezése mellett a jövő évi, általános tervekről is szó esett.
John Schappert és Eric Brown is úgy nyilatkozott a konferencia után, hogy a jövőben folytatni kívánják a nemrég rendszeresített, "minden játékhoz DLC-t" elvet, ugyanis a felmérések azt mutatják, hogy a játékosok még mindig vevők a különböző extra tartalmakkal, és közel 70%-uk rendszeresen vásárol letölthető pakkokat. A tavaly megjelent Dragon Age: Origins megjelenése utáni első héten például több mint egymillió dollárt tett zsebre a kiadó és a BioWare, és mindezt csak a DLC-kből.
Ezzel egyidőben az EA a terjesztést is más irányba tolja el, így nagyobb hangsúlyt kapnak a digitiális disztribúciók. Ha ezt számokban akarjuk mérni, akkor a következő évben 33 százalékkal kevesebb Electronic Arts logóval rendelkező játék kerül a boltokba. Ez összesen 36%-os csökkenést jelent, tavaly ugyanis ugyanez a szám 54 százalék volt.
Túlélő lövölde, mely a Call of Duty zombis módjából és a Killing Floor játékokból merít…
Mosd tisztára a neved a Bellwright túlélő kalandjátékban!
Érdekes produkciónak érkezik ez a Transformers Egy, amely október 10-től lesz látható itthon. Az animációs…
A harckocsizók összefoghatnak a mókamester hősökkel, hogy miután megettek egy finom pizzát, összecsapjanak a gonosz…
Az utolsó HBO MAX havi ajánlóba ezúttal a május 1–20. között megjelenő filmeket és sorozatokat…