A God Of War franchise hordozható kitérője a mai napig az egyik technikai csúcsot képviseli a Sony handheldjén, arról nem beszélve, hogy a legkiválóbb kaszabolósdi is egyben ezen a platformon.
Talán ezért is érdekes, hogy a projekt annak idején egy side-scrollernek indult, szaknyelvről fordítva, oldalra gördülős játékmenetet terveztek volna alá a Ready At Dawn fejlesztői, ők ugyanis nem bíztak a térbeli gameplay sikerében a maroknyi konzolon. A srácok egyszerűen nem éreztek elegendő erőt a platformban ahhoz, hogy ugyanazt az élményt kíséreljék meg leszállítani rajta, mint tették azt a Sony Santa Monica stúdióban a PlayStation 2 hardverén.
A kezdetben tehát síkbeli játékmenetet próbáltak kivitelezni papíron, árulta el a játék vezető pályadizájnere, Dana Jan. Sokan nem számolnak vele, de a sorozatnak létezik egy másik spin-off epizódja is, amely mobiltelefonokra jelent meg God Of War: Betrayal címmel, ami valóban síkbeli játékmenettel volt felvértezve, így lehet némi rálátásunk, hogy miként működött volna a Chains Of Olympus is ebből a szemszögből játszva. Szerencsére a Ready At Dawn végül elvetette az idejétmúlt perspektívát és alaposan megdolgoztatva a PSP-t egy hajmeresztően kiváló alkotást vágtak nekünk össze.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…